Fredag !

Har haft en konstig dag idag.. haha ! :D

För de första.. Löshåret jag hade gett bud på fick jag ju igår.. mm.. lyssna på detta !
Var super glad o nöjd att jag äntligen hade fått de och hade ett leende på läpparna hela tiden  o så
tänkte jag locka till de litegrann o så började det lukta konstigt som att håret smälte.. Hmm tänkte jag då?
Fan va känsligt.. SEn efter de så ville jag inte göra nå mera för ville ju inte förstöra håret när de var så fint!
Sen när jag skulle kamma de försiktigt så lossnade hälften av håret o trassligt blev de! Då började jag tänka efter..
Vafan ? Har jag fått syntet hår istället för riktigt hår som de stod när jag fick de? Gick på internet o kollade upp skiten o som jag nästan fattade så hade jag blivit lurad o fått syntet hår istället för riktigt hår! Så man blev mkt besviken... För syntet hår är precis som jävla barbiehår.. en enda stor trasslig boll blir de!


Sen idag då så höll jag på med håret o tänkte ha de på mig.. men de såg ut som satan alltså jämfört när jag hade testat de igår när jag precis hade fått de! Så tänkte att .. Aaa jag kan ju skära till topparna litegrann så de blir bättre!
Mmm troligt att de blev de.. Blev så jävla sur..( Har dåligt tålamod o ger upp ganska lätt i såna här lägen ifall de inte går som jag vill) så jag tog saxen jag hade i handen o klippte av skiten o kastade de i vägen som en trotsig tre åring haha :D

När Hussni kom in i sovrummet hittade han mig gråtandes typ över att mina lyckliga timmar med håret var över :D Han höll om mig o skrattade litegrann o tyckte synd om mig.. Men snäll som han är bad han mig komma i datarummet så att jag kunde få beställa mig ett nytt löshår o denna gång 100% Äkta människohår:)
Han tyckte att jag förtjänade att ha de bästa.. Så underbar o omtänksam han är:) ♥


Så vi beställde från hemsidan Rapuznel ,vilket kostade en slant men de kommer komma till användning ska ni veta :) Ska ta hand om de håret precis som jag gör med mitt.. Är väldigt noga med mitt eget så att säga :)
Kommer nog få hämta ut de på mån el Tisdag .. SÅ säger bara Whiiiooo :)


Sen så har jag även tvättat idag o vilka dåliga torktumlare/tvättmaskiner dom har här.. Fy bubblan alltså..
Fått hänga allting här hemma i lägenheten.. på ett sätt klagar jag inte pga att de börjar lukta mkt gott:D
Sen har jag färgat håret på maja o så har annelie oxå varit här .. Vi har bara haft de mysigt.. Druckit te o sett på tv o jyrat som vanligt:) Kom på där vid halv tio att vi skulle fara med bilen o titta ifall de var nå folk o de var de.. otroligt nog ;) Haha.. O så köpte
vi en Korv på Ok/Q8 :) Har även varit o kört Hussnis moster o Hans kusin Sanna tidigare idag då jag ändå skulle o handla mat plus att de spöregnade tidigare så jag tror de var uppskattat;) ..

Nå väl.. blev väl kanske lite lång detta inlägg men så kan de bli ibland;)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0