Fredag ...

Vaknat varje kvart imorse av en envis fluga som surrade omkring mitt öra o var alldeles för trött o sur för att göra ngt åt de.. haha o även hussni blev väckt hela tiden av den också! Så kring halv nio-nio i morse pallade jag inge mera så klev upp o försökte döda den jäveln.. men inte gick de! :D haha nå väl, försöker den komma en gång till då sitter den som en blöt fläck på väggen.. ! Jävla skit fluga!

Sen vid elva tiden åkte vi ut till mina föräldrar o åt frukost,drack kaffe o fick ju även mat så man blev ruskigt bortskämd! Hussni tvättade min bil medans jag satt o tittade på som en hejarklack haha.. stackare! Men nu är den ju ren! Var igår o kollade på en massa bilar här i kalix med maja.. o ska väl på måndag till luleå o se ifall man hittar nå spännande :) Vill ha en mindre bil nämligen.. min är lite väl för stor för lilla jag :D Men dock så går den super bra o är billig att köra med.. så kan ju inte klaga på ett sätt!

Vid halv fem tiden ungefär åkte vi hemåt o då har jag fixat mitt löshår.. gjorde lockar o de blev svin snyggt!
Och så sminkade jag mig litegrann o knäppte givetvis lite ego bilder bara för att ;D Man är ju så snygg så varför inte
ta tillfälle i akt när man är fixad ;D
haha okey.. nu spårade det! Suttit o väntat på att Lea skulle höra av sig men antar att hon har haft mkt idag för sig så vi får helt enkelt umgås ngn annan dag :)

just innan åtta blev jag sugen på nå gott så åkte till Ica o handlade en massa nyttigheter.. dock inte mitt snus men vafan ;D Så jag o underbar satt oss i soffan o tittade "känisdjungeln" .. Var väl hyffsat okey att se på.. hade själv vilja vara med.. Lite mer livserfarenhet o så en utmaning för sig själv o se hur långt ens psyke klarar av!

Nå nu ska jag nörda som vanligt.. !
P.s: Whiiooo snart börjar man jobba igen! Fett nice.. me like!


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0