16 september!

Var en stund sen jag skrev.. gjort en massa ärenden idag o igår ! Men sånt måste göras..
Har iaf fått mina tider på Cafe Mocca.. Kommer jobba Måndagar 12-18,Onsdagar 09.30-18
Fredagar 12-18 o så lördagar 09.30-15.00 :) Så om ni vill köpa Kaffe så gör de hos mig hihi :D


Är så mkt som har hänt på dessa tre dagar men saken är den att jag orkar inte skriva allt i detaljer haha :)
En massa kul iaf :) Kan säga att jag har lärt mig sticka av mamma.. de gick ganska snabbt att lära sig så tack för de kära mamma! .. Nå väl,känner mig inte så motiverad till att skriva här så lägger upp ngr bilder på våran lgh.. En massa saker man vill göra men de kommer eftersom :) Plus att jag slänger in en bild på mig själv..

Seeyaaa


Detta är Hallen (dålig mobilkamera)



En liten del av vardagsrummet! ( har en fin tavla nu ovanför soffan)


Köket haha :D



Min underbara säng ;)


Sist men inte minst- En bild på mig ;D



God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0