Trött o utmattad..

Hatar att må dåligt.. Vill bara att detta ska sluta ngn gång o att jag får känna mig frisk!
Men bara se de positiva i allt.. fast ibland är de svårt när de går runt i skallen att varför ska jag behöva ha de så här jämt? Nu snackar jag om min sjukdom.. Kan jag bara inte få bli opererad eller få ngt som verkligen hjälper!?

Nå väl,skit samma i de.. Jobbat från 12-15.30 idag fast jag skulle ha jobbat till 18.00 men mådde illa psykiskt o fysikt att jag klarade inte av att stå där o sälja o vara trevlig när man bara ville vicka sig dubbelt.. Jobbigt läge! Men är nöjd att jag inte klagade .. Sa bara att jag mådde illa o ifall jag fick gå tidigare än vad som stod på schemat o tack o lov har man fina chefer :)

Har legat o vilat sen jag slutat o har haft världens illamående o huvudvärk att jag bara ha velat gå under..
Har sett film o såklart idol .. mkt bra hahaha :D

Nå nu ska ja surfa lite,vänta till idol börjar igen o sen sova.. SKa jobba 09.30-15.00 imorgon o sen blir de myspys med maja gumman efter jobbet :) imorgon är de nya tag o förhoppningsvis en piggare Nina !

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0