SKit trött.. !

Idag har man klivit upp halv åtta,ätit frukost o fixat till mig innan pappa kom förbi o körde mig till jobbet då han ändå var i kalix o skulle hämta ved.. Kom till jobbet halv tio o har mest känt mig förvirrad o som en zombie! Grymt jobbigt måste jag säga.. Men de har gått hyffsat bra idag.. varit på möte på Af o de gick även bra fast de var jobbigt o sitta där!

Sen när klockan var sex så åkte jag lokalen hem,åt middag o ut lika fort igen för då blev de en tekopp på B4 med annelie gumman ! imorgon ska jag sova riktigt länge känner jag.. vill vila upp mig o hämta mer krafter! Gissar på arr morgondagen blir lugn, ev städa litegrann o hinna förbi till Grann tjejen Tesse o inspektera hos henne haha :D
Ska bli kul.. :)

Sitter o lyssnar på musik o känner hur de bränner i ögonen.. kommer somna som ett litet barn o hoppas på att inte ha ont i natt !


Lovee u♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0