Onsdag!

Idag vaknade man klockan åtta o tittade ut genom fönstret o kände bara SUCK!
Vilket underbart oväder eller så inte.. jag som hade tänkt ta mig en promenad till jobbet..
Bilen var översnöad o kände bara .. Nej tack! Så jag åkte lokaltrafiken till jobbet.. Även gratis fick jag åka :D
Så de var ju nice.. märktes att de var dåligt väder för de var typ inte själ på gallerian idag o skönt så fick jag sluta klockan tre! imorgon är jag iaf ledig o då ska jag passa på att tvätta o fara ner på stan o kolla på nå kläder ifall dom har fått ngt fint:) Jobbar fredag 11-15 o så lördag 09.30-15.00 som vanligt.. Annars blir helgen lugn!

Hade ju planerat för en fest men känner att de blir att vänta tills den sista denna månad då de är Halloween!
Ska ha en tjejfest då..har jag o annelie bestämt! Måste bara höra med maja o sara oxå så dom kan fixa att dom är lediga! Annars jävlar ;D Så de ser jag framemot...

Har även hunnit vara på badhuset med annelie gumman o kan säga att de var underbart skönt så nu blir de soff läge o vänta på att klockan ska bli nio ngn gång så man får se andra avsnittet av Greys Anatomy! Enda serien jag verkligen gillar.. Tidigare har de varit One tree hill.. Men har slutat följa dom sensate avsnitten!


De var allt jag hade för denna gång.. Seeyaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0