" inlägget efter 2 timmar!"

Sitter här nu efter att ha sett Greys o underbar sover då han ska upp o jobba imorgon!
Själv är man ju ledig men kommer nog inte bli så mkt av sovmorgon.. Sitter just nu o har Farmat på Facebook ,ett spel som är beroendeframkallande haha :D Var även annelie som sa att jag skulle testa o nu är jag på level 21 o hon på bara 15 haha.. jaherregud!
Sitter även o lyssnar på musik o känner mig konstig på nå sätt??

Vet inte riktigt,känner mig inte ledsen eller något utan bara tom? Va fan är de som händer undrar jag? De kommer o går hela tiden.. ! Har haft mkt tidigare ångest o panik i kroppen o en osäkerhet om allt jag gjort förut men nu är jag så stark att jag tror på de jag gör o misslyckas jag så lär jag mig bara mera o nu för tiden hunsar jag aldrig ngn heller! Tidigare var jag för snäll o sa alltid ja när jag menade nej.. De är ngt jag är glad för idag att jag kan!

Tomheten som ibland dyker upp är som ett mörkt hål där bara jag är fången som att ngn lämnade mig på vägen o den smyger sig på när jag ska sova o jag känner mig så liten fast jag har allt jag vill ha! ?Precis såhär känns de som ett svart hål.. bara kala väggar o mörker som griper tag i mig o hur jag än kämpar,
så kommer jag inte ut.
! Som att ngn kväver mig o kan inte andas o  jag vill bara gråta men kan inte de heller!


JAg är annars jätte glad,sprallig o är lycklig med allt omkring mig som vänner/familj/pojkvän/boende o jobbet men de många inte vet att inombords är jag ett kaos som bara vill skrika ut min smärta som kommer ibland.. !


Antar att detta är bara ett höstdepp så bara se de ljusare o framåt... Inte låta en hjärna lura en !


Lägger in en låt här som jag sitter o lyssnar på! :)




Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0