Hellooo

Vad ska man skriva här då? Hmm..

Klev upp vid halv tio,satt mig vid datorn,surrade med hussni ett tag o så tog jag på mig nå kläder o traskade förbi tarja på en kopp kaffe o surrade om himmel o jord :) Var riktigt kul.. Älskar att ta kontakt igen med gamla vänner!
Efter de så gick jag hem o då hade min söta tappat upp ett bad så badade,fixade till mig fort o så kom pappa till kalix då hussni var tvungen låna bilen till happis då han skulle o repa med bandet.. For o beställde pizza iaf innan han skulle dit.. hann en snabb sväng in på Fyndis där jag fyndade mig nytt smink från makeupstore haha :D Riktigt nice!
Nu tänker ni säkert.. Äckligt ! Men de var inte använt..

Så när söt for så satt jag med pappa o jyrade men han satt mest framför datorn o surfade :D Social? haha..
Vid halv fem tiden så fick jag ett sms av tarja o ringde upp henne då hon frågade ifall jag ville komma med
på stan då de var ngn form av tjejkväll på gallerian.. åkte dit o jyrade med henne ett tag o tog en kaffe :)
Väldigt trevligt.. När hon skjutsade hem mig så hade underbar precis kommit hem o pappa hade farit..
Satt o pratde ett tag innan jag tog datorn o han la sig på soffan.. Ska nog snart gå o sova även så man orkar
med morgondagen igen..

På lördag åker han iaf ner mot skåne o ska spela.. hoppas de går bra! Lite otur stackaren har oxå.. Hans nya bas var
tydligen trasig.. hmm men hoppas de fixar sig iaf! Har även fixat så att mamma o pappa kommer sova över här i helgen då jag tycker dom kan passa på att vara i kalix o inte alltid i skogen haha :D Så pappa kommer skjutsa mig till annelie då vi ska ha tjejfest o han kunde även köra oss till hotellet o hem.. Vilken snäll o underbar pappa man har:) Hihi var ju lite därför oxå jag ville dom skulle sova över.. plus att de är ju bra när man har gästrum o så slipper man sova själv även.. Men tur är så kommer hussni hem redan dagen efter :)

Hittade ett fint citat på internet→" Kärleken ser inte med ögonen utan med själen" :)

De var allt..


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0