Världens snällaste nalle !

"Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar."
Citat av Nalle puh


Han är ju bara söt nalle puh,jag var ett stort fan av nalle puh när jag var liten o än idag så blir jag som ett litet barn när man ser på nalle puhs äventyr!
Den dagen jag får ett barn ska jag visa vem nalle puh var..

En gosig liten björn med liten hjärna och stort hjärta♥.. hihi ungefär som jag är ?:D


Har iaf ätit middag nyss som bestod av Fiskpinnar,potatis,skarpsås,broccoli o vanlig sallad :)
Mycket gott..enligt mig iaf !Nu ikväll blir de bara att ta de lugnt..se film kanske eller något!?
imorgon är de ny vecka igen o då ska jag på Af o hämta nå papper o se ifall försäkringskassan har öppet!
Är väl heller inte så länge kvar nu tills man får börja på upplärning på Kalix finans.. Hoppas de är ett bra jobb med bra chefer o snäl personal! Annars blir de jobbigt.. Hade jätte gärna stannat kvar på Cafe mocca men de gick inte när man konstant kände illamående o klarade inte av de .. Har haft mer eller mindre nu ont i magen o fått ta tabletterna för att de ska bli bättre.. ska snart få en remiss till läkaren igen o försöka få detta bättre för måste ha ett läkarintyg då jag har ett arbetshandikapp som de kallas för! Alltid bra att ha de så att chefer o sånt vet varför man ibland mår som man mår.. Är inte så lät att dom förstår om man kanske är borta ngn dag pga kramp i magen o kräkningar! ibland ligger man bara o vrider, vänder på sig av smärta att man känner hur de bara börjar spruta tårar o man inget kan göra än att försöka slappna av!

Mycket av de är mkt psykiskt som tex att jag ständigt är stressad i kroppen över igentligen ingenting,orolig o sömnsvårigheter som gör en nedstämd! Denna vecka har varit sisådär.. Har haft tandvärk,urinvägsinfektion o magvärk! Men de är ju inge ovanligt att man alltid ska ha ngt.. Men är ganska van! Har även fått världens glugg pga tandställningen haha.. snyggt! :D

Men annars mår jag bra med min underbara o vi har de så bra tillsammans o han gör mig lycklig samt vänner/familj! utan er skulle jag gå under !

Ha en fin dag!

Seeyaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0