Tjoo

Nyss kommit hem efter en skön promenad med lilla mamma o igår var de med pappa :D
Blev väckt vid tio av anton som igår haha.. vår personliga väckarklocka ! Efter ett tag kom även peter förbi så de blev helt plötsligt full rulle.. Gick ner till tvättstugan o började tvätta o sen efter de så åkte vi ner på stan då min söta skulle skicka tillbaka sin bas som var trasig.. For förbi Niklas o drack kaffe ,åkte sen hem o kände mig oerhört stressad för då var mina föräldrar här,svin hungrig var man o så skulle man hinna tvätta klart innan klockan blev fyra,laga mat så hussni skulle hinna till Haparanda o så en massa röster överallt o telefonen ringde..

Haha trodde jag skulle få hjärnblödning.. Sen när underbar kommer hem blir de bara att ta de lilla lugna :)
Ska nog även fara o dricka en kaffe med Annelie gumman även.. Nu blir de att dricka sin Energidryck o känna lugnet för har sjukt ont i skallen o ryggen .. blää för de men jag är inte bitter som jag brukar säga haha :D

Skönt med helg imorgon.. Hoppas dom ringer snart även så man får börja JOBBA! ;)


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0