Söndagpromenad!

Kom just hem efter att ha varit på en promenad med maja gumman o så har vi även varit på B4 o tagit oss en kaffe eller jag tog en kopp the o dom hade även höjt priserna haha :D Var dock inte där så länge så vi knallade förbi Coop där jag köpte Vitamin Care med smak av Röd grapefrukt som enligt mig smakade bara saft men den ska tydligen vara bra för hår,naglar o hud :) Fanns i olika smaker o olika saker som ska vara bra för kropp o själ.. Enligt mig smakade denna skit men man kan ju testa iaf o se ifall de är ngt bra :D


Var väldigt skönt ute jämfört med igår då de var storm ,men dock väldigt halkigt ute så man höll på att åka på rumpan ett antal gånger haha.. Pinsamt värre ifall man hade gjort de! Har ännu en gång sovit jätte konstigt o haft en konstig upplevelse,denna gång en kärring som skrek i örat på mig o kommer ihåg att hon sa ngt men vet inte vad? Kanske snart måste skaffa hit en Exorcist haha ... Man börjar ju undra vad som händer när man knappt kan andas eller kan vakna när de är så läskigt men har börja vänja mig då de kommer till o från! Nu tror ni säkert jag är knäpp men de finns nog mera än jag som har upplevt sånt o de vet jag..

Nu blir de bara ta de lilla lugna,ringa pappa sen o säga grattis på Farsdag.. tyvärr har vi ingen bil så kan inte åka dit med en blomma men men. tanken som räknas att bara säga de o att jag älskar han hihi ;D


De var allt.. kanske skriver sen !
Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0