Osminkad!

Idag har man varit ut till sörn med maja o johan för att hämta nå saker som jag skulle fara med på fyndis :D
Blev ju bjudna även på kaffe o smörgås när vi kom till mamma o pappa.. tack för de:) Var där ett tag o surrade på..
Sen begav vi oss mot kalix o dom dumpade av mig på fyndis så jag kunde ställa dit mina saker,denna gång var de inte så mkt men tänkte kolla om jag har något mera hemma i sörn som jag inte behöver! Ska bli intressant o se hur de kommer att gå.. hihi!

Sen efter att jag var klar där gick jag hem o har haft världens hemskaste mensvärk så har bara legat på soffan, gjort mat o sett klart en film som vi påbörjade igår! Läst litegrann i mina böcker som jag lånade igår på bibblan!
Sjukt bra böcker som jag tycker alla ska läsa.. De handlar om kropp o själ o hur man klättrar sig upp efter expemelvis depressioner,ångest m.m ! Att våga vara frisk o tro på sig själv..

Nåja vad mer har man gjort? Joo jag har tagit ett skönt o långt bad,höll nästan på att somna.. farligt!


De står helt still i skallen vad jag ska skriva om nu.. hmmm ?! Haha.. nåja lägger upp en ego bild UTAN SMink!
Fyyy fan.. haha men de bjuder jag på ;) Man kan ju inte alltid vara såå snygg.. ?



OMG !!!


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0