Måndag..

Hade ställt klockan på nio imorse o tror ni inte man somnade om haha :D Så vaknade just efter tio o rusade upp så man fick världens skallebank.. Drack kaffe o jyrade en stund med sötnosen innan de blev att fara till Af!
Skulle igentligen ha gått till stan men var för lat så tog lokalbussen o gick hem istället från stan..
Gick även förbi maja o johan när jag ändå var i närheten.. var dock inte där så länge för kände hur de började leva om i magen pga av hunger.. Så traskade hem o gjorde mat :) Så nu är man mätt o belåten.. även hunnit dricka en kopp kaffe! Hussnis kusin är även o hälsar på,väldigt roligt faktiskt.. Pratglad prick haha :D

Blir väl inte så mkt att göra idag,ska nog se en film o mysa som vanligt.. ta en långt o härligt bad oxå:)
Har ingenting planerat denna vecka vilket känns lite konstigt tycker jag.. Skulle iaf vilja åka till mina föräldrar..
Är som längesen vi var där nu! Ibland är de skönt o komma hem till ens föräldrar men dock så kan man heller inte vara där för länge.. man blir lättutråkad :D Dom bor ju i SÖren.. De säger allt! Haha..

Är mysigt att snön har kommit när man ser hur snön har lagt sig på träden,jag personligen hatar vinter men dels bara för kylan.. annars är de jätte fint:)


hihi ,nåja skriver kanske mera sen.. hej så länge !
Seeyaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0