Lördag!

Måste först bara skriva att jag satt o tittade runt på internet om olika Bloggdesigner o hur man skulle kunna göra de själv men då såklart finns de människor som är så snälla att dom lägger ut gratisbloggdesigner för såna som mig:D
Blev super glad när jag hittade att de fanns ngn som gjorde de o de var ju superenkelt.. Jag har tagit min design från denna tjej →www.malinsofiacalmebring.blogg.se :) Tack sååå mkt..



Min dag började inte bra då man blev väckt av grannen som började borra :D
Klev iaf upp,kokade kaffe o satt mg vid datorn en snabb sväng.. Vid halv elva tiden kom
hussnis kompis förbi så bjöd på middag vid tre tiden som blev kycklingfajitas som var mkt gott men killarna
åt inte så mkt grönsaker.. Förstår faktiskt inte varför killar tycker att grönsaker är för kaniner?:D haha
De har iaf varit full rulle här hemma med en massa musik,skulle igentligen ha farit med annelie o jyrat men
hon for med sin karl till Luleå så har mest suttit på häcken o sett på tv..

Tänkte där vid sju tiden att jag går ut o går så man får lite friskluft för hussni hade varit på snurran 5 minuter före jag gick o sa att de var jätte skönt ute o att de var vindstilla.. HA Visst! När jag kommer ut o har gått bara en bit så börjar de blåsa o bara vräkte ner med blöt snö så gick o huttrade för mig själv o var skit sur.. För kände mig som en dränkt hund o sminket rann. Så bestämde mig bara för att gå till ica o hem igen..

Ringde till hussni o var små gringig men han skrattde bara o tyckte jag var gullig.. Att vädret kan ändras fort;D
Nåja fick ju mig iaf en liten promenad med en massa hårdock i hörlurarna !!:D

Om de är bra väder imorgon så kanske man skulle ta sig en promenad mot kvällskvisten..? har iaf bestämt mig för att fara o fika med flickorna imorgon om dom har tid för mig ..:P? Men de måste dom nästan ha..!


Denna bild är tagen i hallen o alla sakerna som är där har jag fyndat för 100kr  förutom vasen o lampan:)Men Visst är de fint!?




Slänger in en bild på mig oxå från idag !:D



De var allt... Seeyaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0