Bloggtorka!

Har inte haft ngt intressant att skriva i bloggen dom senaste dagarna ! Hmm ingen aning om varför o ändå har de hänt en massa saker som jag har velat skriva .. Men så fort jag har börjat skriva en mening så förvinner allt!
Haha skumt..

Har varit hos malin sen imorse o hjälpt henne med att baka fika tills på måndag då hon fyller år:)
Var mkt roligt tyckte jag.. Fan måste bli bättre på de där med att baka! :D Vi har även löst en massa saker som har varit dåligt mellan oss o de känns väldigt skönt.. kändes som en sten som försvann från mina axlar :) De är mycket positivt att få tillbaka en bra vän..

På lördag ska jag på dop o de ska bli jätte kul för har bara varit en gång tidigare på ett dop .. Plus att hon är ju så söt lilla Lovisa ;) Kanske blir ev att dricka på lördag... Men de återstår o ser!

Har även fått ett roligt samtal att jag börjar jobba nästa tisdag klockan nio vilket jag ser mkt framemot till.. har verkligen gått o väntat på de där samtalet! Ska bli intressant o se om detta kan vara ngt för mig.. många har sakt en massa saker om detta jobb men jag orkar inte lyssna på de.. man måste komma fram till egna åsikter o beslut :) Ingen trivs där man jobbar... Man måste härda ut.. Jag däremot fick sluta på ett pga personliga skäl som min sjukdom! SÅ hoppas detta är bättre.. SNÄÄÄLLA!

Nåja orkar inte sitta här hela kvällen o skriva.. Ska se film snart tror jag :D

Seeyaaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0