Whiiii..So happy!

Imorgon kommer han,äntligen .. så jag har saknat o längtat men imorgon är han min igen ;D hihi
Gått en hel vecka nu .. känns som den längsta o segaste veckan i mitt liv juh! :)

Har idag varit på möte o de gick bra,ska nog få en praktikplats så man får ngt o göra så kan inte klaga :)
Fett nice yaoo ;D Klev iaf upp halv nio o fick en syn som inte kommer suddas bort från min näthinna haha ..
Säger ingenting !! Tänkte  ju ta mig en promenad men då regnade de o kände bara SUCK vad jobbigt o så
ringer pappa som en ängel o säger att han ska till kalix så ..haha då fick man skjuts :)thanks daddy!

Sen efter mötet så kom maja ner på gallerian,tog en fika medans vi väntade på att hon skulle börja jobba kl 12!
Efter ett tag så kom annelie dit,satt o jyrade ett tag.. Så gick maja på jobbet o jag o annelie for till risön o sen var vi runt
stadens hörn .. men efter ett tag orkade vi inge mera så vi for hem! Städade litegrann,tog på mig gymkläderna o gick till
gymmet o pumpade upp mina armar ;D Gick sen hem,tog en dusch o då hann kl bli sex så då kom maja o sara o hämta upp mig där de blev fika m.m hos maja pga att hennes mor fyller år såå Grattis Eva igen :)

Sen hann kl bli så mycket så tjejena for vidare till Töre o nu sitter man hemma o väntar på att annelie ska sluta! :)
Får se vad som händer.. känner mig ganska så trött! Sovit konstigt inatt faktiskt.. hmm??

Nå väl imorgon är de dagen då jag kommer skina som den gulaste SOLEN!;) Gissa varför? hihi


Mina underbara flickor :)maja o annelie..


En liten ego bild på mig själv ;D


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0