Tröttast..

Jahapp,då var snart denna helg slut också.. är alldeles dagvild känns de som! Hade mest en lugn o skön dag igår med annelie o kan säga att den var mycket eftertraktad.. For till mamma o pappa vid halv tolv,drack lite kaffe o spela musik i min bil så jag spelade ur batteriet! ;D haha.. åkte till töre vid halv två,fikade hos sara o åkte sen tillbaka till mina päron där de blev middag o hamnade i matkoma.. åkte runt fem-halv sex tiden tillbaka till kalix .. åkte ut till annelies föräldrar,satt o jyra o såg på tv o då var klockan åtta så åkte till lägenheten där vi färgade håret o ansiktsmask.. :) Mysigt värre..
Somnade klockan halv ett o vettiga är vi som inte drack.. skulle ändå inte ha orkat! Så idag mår man prima ballerina jämfört med andra hehe ;D säger inga namn..

Sovit dock till halv tolv idag o fick värsta paniken.. vet inte varför jag får så alltid!?
Dock sovit alldeles själv i natt i min säng.. varit kallt  o alldeles för mycket plats!

Saknar dig sweetie! men på lördag kommer du hem igen hihi.. längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0