Tröttast......

Har sovit till tolv idag o de var väldigt olikt mig,men de är ju söndag så ngn gång kan man ju unna sig att sova
lite längre!Men man får då grymt mycket ångest när man ser på klockan.. nå väl,gick i duschen o hussni for hem till sig
då jag o annelie åkte till risön o satt där till typ halv tre då vi for till maja..Blev upplockade efter vägen av hussni o janne!
Köpte glass o åkte ner till campingen o sen så bestämde vi oss för att åka till mina föräldrar där de blev en snabb kaffe då
vi skulle köra janne till kallax då han skulle o hälsa på en kompis i Göteborg!

Var hemma runt sju tiden i kalix o sitter nu på soffan hemma med annelie o är svårt trött..Har ingen aning om varför då jag inte har förbrukat så mkt med energi men kan nog bero på att jag har inte ätit knappt ngt idag förutom : 1 banan,2 koppar kaffe,1 äpple,1 päron,2 smörgåsar o lite aprikoskräm! Tycker inte de är så himla mkt till mat.. haha :D

Imorgon blir de nya tag o nytt liv med seriös träning igen,varit lite lat denna vecka då jag bara har spenderat min tid med hussni.. men de blir ju lätt så ibland hihi;)

Snart blir de sängen känner jag,ska upp tidigt!

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0