min telefon..

Detta händer bara mig,satt tidigare idag på balkongen med hussni och janne o solade o så
skulle jag räcka en cigg till hussni o så hade jag telefonen i knäet o vips så åkte min telefon ner på grannens
balkong o hon är inte hemma så nu ligger den där.. åh jag blir knäpp! Hade ju dock tur att den hamnade där istället för
rakt ner i marken för då hade den varit i tusen delar.. men hade hellre sett de för att den skulle hamna där pga att de är världens hemskaste granne ! :D Så nu vet ni de allihopa ..speciellt till Malin om hon ringer mig:)


Annars så har vi bara tagit de lugnt,varit med hussni o janne hela dagen o sen med sara och maja!
Har även spelat kubb utanför mig o annelie,, väldigt roligt o tidsfördrivande :) De var jag,hussni,janne,maja,
sara,annelie,roger och micke .. måste göras om tycker jag :)

Nå väl detta var allt jag hade att säga..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0