Killshot

Igår så gjorde man inte så himla mkt,var i risön o åt middag som bestod av lasagne, sen blev de
hem en sväng o tog en snabbkaffe innan de blev gymmet o en vistelse i bubbelpoolen vilket var
grymt härligt! Sen så åkte jag med hussni till huset o åt ytterligare en portion mat med kyckling o ris!:)
Var väldigt gott måste jag säga..hihi! Sen så åkte han o jag tbx till lägenheten där vi såg på film, Den hette
"killshot" O den var faktiskt väldigt bra måste jag säga men dock dåligt slut.. Sen efter de så blev de sängen!
Hamnade i ngn form av trans efter filmen,blev mest stirrig o tystlåten.. Somnade inte fort heller,brukar vara expert
på de.. Utan låg bara o stirra in i vägen ngn timme! Vet inte riktigt om jag har börjat bli sjuk,men har iaf dubbla hjärtslag,skiftar mellan jätte varm till super kall,yrsel o huvudvärk! Svin jobbigt.. men kan ju också bero på ngt annat ?
Typ som att jag är orolig över ngt undermedvetet eller om de är ångest,panik? Äsch,har inte en enda aning..?

Alla sover här hemma o har legat vaken i sängen typ sen halv tio men kände att jag var tvungen kliva upp,
så har suttit på balkongen,läst tidningen o druckit lite kaffe!

Detta var allt, Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0