Vilken helg...

Sitterr just nu hemma hos maja efter att ha tagit mig en promenad hit i morse..
Gårdagen var väldigt seg o turbulent där på morgonkvisten men som iaf löste sig .. tror jag !
Men man får väl skylla sig själv när man gör vissa snedsteg i fyllan o inte tänker lika långt som näsan räcker!
Känns som att jag aldrig mera i mitt liv ska dricka en droppe alkohol.. men vem fan ljuger jag till?
De kommer ju ändå att hända.. blir nyktert nu tills ja fyller år o sen blir de nyktert därefter..!

Blir att dra ner på staden nu iaf med maja baja o sen blir de o träna o förhoppningsvis myspysa sen ikväll :)
 De var allt.. Love /nina



Kommentarer
Postat av: Sara

thii.. gumman.. hoppas du mår bra.. tänkte jag ringer du ikväll.. så man får höra din röst lite.. PUSSS

2009-03-30 @ 15:36:28
URL: http://invisiblesun.blogg.se/
Postat av: malin stenberg

Hej där! Ojojoj, vem har inte gjort knäppa saker i fyllan & villan ;)Ibland har jag inte gjort ett dugg märkvärdigt då vi varit ute, utan bara varit allmänt salongsberusad & glad. Men trots detta vaknat upp med en grym ÅNGEST! Fast jag har ju uppfört mig exemplariskt..(tror jag) haha! Hel knäppt, eller hur? Men som sagt var, Shit happends! Därför "festar" jag inte längre utan tar hellre ett gott glas vin till maten i goda vänners sällskap.

kramkram

2009-03-30 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0