Tjena fan!

Sitter hemma nu o har nyss ätit skräp pizza med maja på trocadero o känns lite onödigt så här i slutet men men..
Har väl inte gjort så mycket idag,annelie kom o hämta upp mig vid halv tolv ,då jag hade nyss klivit upp haha..
For med henne runt stan i en kvart innan hon skulle o jobba o sen begav jag mig hem för att duscha o fixa lite här hemma!
Sen så kom maja gumman förbi o sen har vi bara tagit de lugnt.. sminkat henne litegrann o så:)

Sitter nu o väntar på att annelie ska sluta jobba snart så man kan korka..;D Näee men får se på den delen.. känner mig inte så motiverad till de! Känner mig inte på humör för de..! Har ännu huvudvärk sen  imorse då man alltid stressar hit o dit!
Väntar även på malin.. tihi!


Får väl se hur denna kväll slutar,men den slutar väl bra antar jag...

Seeyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0