snart helg..nice

Igår gick vi brudar o la oss i sängen o både maja o annelie somnade först medans man själv låg o stirra i väggen o var livrädd o helt plötsligt då man slappnar av o ska försöka sova så smäller de till i sovrummet som att de var någon som föll ner från taket på golvet vid sängen o mitt hjärta höll på att hoppa ur kroppen o snälla vänner som man har tyckte jag skulle vara tyst o att dom ville sova.. så där låg man vettskrämd o började gråta såhar fått sova tänt med lampan på o de var inge kul de heller för hatar att försöka sova då de är ljust! Men till slut i´gick de..

Sen imorse så fick man iaf en timmes extra sovmorgon o hade de inte varit för ngn Cp granne som började borra klockan halv tio så hade man kanske fått sova en liten stund till men då hade man väl bara fått ångest över att ha sovit bort hela dagen så man annars kliver upp klockan åtta eller halv nio varje dag! Så gick i duschen,fixade till oss så for vi ner på stan o käkade frukost alla tre o tog en promenad runt stan,men kallt var de då solen gick i moln.. Sen så sa vi hej då till maja då hon skulle på promenad med en kompis o jag o annelie åkte till min mamma o drack kaffe o hämtade lite saker som jag behövde till mitt rum.. Sen så begav vi oss till stan igen o snålåt hos annelies farmor! Umgåtts en stund med hussni även då han väntade på sin mamma o nu ligger jag hemma i sängen o vilar mig..

Rummet blir nog även klart idag så i helgen blir de o fixa o trixa litegrann.. var även idag till återvinningen för att se om min byrå var kvar som jag tänkte köpa men icke de.. så måste kolla vidare..hmm! Ska bli roligt o inreda.. :)

Snart fyller man även 20 år o de ska bli skönt.. Har planerat att man ska samla ihop ett tjejgäng,gå ut o äta,bowla o gå ut o svänga sina lurviga på hotellet!Hade god lust att fira min födelsedag på en annan ort men då börsen tryter så får de bli på detta vis o tror de kommer ändå bli kull.. bara man får vara med sina nära så klagar jag inte! :) Skrivit även en önskelista idag till mamma som man gjorde när man var liten o inget utav de fick jag... haha de var typ en dator,bil,mobil m.m .. mest som skämt dock.. så blir nog bara pengar o ett smycke till mitt Thomas sabo armband :) Är inte så himla brydd uti presenter.. Man börjar ju bli gammal såå ;D

Detta var nog allt jag hade o skriva.. Onödig fakta som vanligt ;D
Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kom ner på kaffe imorgon om du har tid vetja? :)

2009-03-23 @ 18:28:47
URL: http://poottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0