Sitter hemma i lgh

Ja nu är man i lägenheten o ser äntligen "sitt rum" bli färdigt o gud vad fint de kommer bli:)
Ser redan resultat fast ena väggen bara är klar..så i helgen blir de att fixa gärnet då annelie gumman är
borta på semester från kalix:) Blir ju även inte ensam så jag har ju tur som får vara med en söt en ;)

Har väl inte gjort så mycket idag,varit med tjejerna,slappat i risön o gått runt staden.. o ätit i risön :)
Ska även hämta min säng från mamma o pappa,får se om de blir nu i helgen eller till veckan ..ska även fixa mig en byrå
till rummet o en spegel som är stoooor :)

hmm,hade väl inte så mycket att skriva än att jag mår bra o är lycklig vad livet ger mig just nu.. Även om de finns mörka stunder då man bara vill lägga sig ner o gråta.. men tänker varför? Tjänar inget på de direkt.. ! Bättre att se ljuset hela tiden o ha tro ,hopp o kärlek.. That´s the shit.. :)


Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0