Malin is coming home!

Sovit 12 timmar i natt o säger bara herregud sååå skönt de har varit... mm;)
Var även o träna igår så idag har man världens jävla träningsvärk..
Sitter iaf hemma på soffan o tar de lugnt.. annelie ligger på andra o ser en film
som jag inte har följt med i.. haha ovanligt av mig!

Vid ett eller halv två inatt kommer malin gumman hit till mig o annelie :)
Så måste försöka hålla sig sysselsatt tills dess känner jag för annars kommer
jag somna här sittandes:D Ska o träna imorgon igen,hämta bilen o hitta på nå kul
o sen på lördag blir de att jobba.. får se hur de går men tror de kommer gåfint:)

Hmm har inte så mycket på hjärtat.. tihi.. vill göra nå kul!

Seeyaaa..


Du är fin min sköna böna tihi;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0