mäktigt stolt..

Har äntligen tagit bort min fjortis lunar efter alla dessa år men har ju dcok aldrig varit så bra på att vara där men de känns riktigt skönt måste jag säga:) Så nu är de dom mer "vuxna sakerna" som jag har kvar haha.. Shit alltså..klockan är halv ett o skulle ha gått o lagt mig för ett tag sen men är man lika tjurig som jag o vill lära mig nå nytt så sitter jag fast i skiten! ;D

var väl igentligen de jag skulle skriva att min lunar är borta.. tihi!:)
hoppas alla ni sover gott som gör de nu eller ni som läser får sova så gott:)eller nå...??


Seeyaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaa.. Lunar är ju gaarn bar att snooka på.. :P LUNARPOWER!!!

2009-03-03 @ 11:53:27
URL: http://invisiblesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0