ingen dator..

Annelies dator har pajjat så kan tyvärr inte uppdatera här så ofta nu för tiden,ni som läser min såkallade blogg:)
så nu vet ni de.. Idag har man klivit upp klockan halv nio,ringde till maja o hon kom förbi mig med lollo o typ en timme efter kom mor o far på kaffereå;D pappa hjälpte mig hänga upp ngr tavlor o så for vi ner på staden en snabb sväng med mamma o pappa dör mamma skulle på ett möte på Ams o jag skulle skriva in mig igen.. Dyster som satan att vara utan jobb igen pga massa skit.. orkar inte ta de här! kan bara säga så här: Tycker ni att jag är arrogant? Näee tänk för de är jag inte!
Nå väl,iaf.. For på gallerian vid två tiden med maja o annelie o sen så åkte annelie till risön för att käka mat, jag o maja joina hussni o janne på vikingen o tog en pizza som man knappt orkade äta.. men god var den! Lärde mig även spela på jacken eller vad de nu heter..la i 26 kr o hann komma upp i 100kr innan jag spelade bort skiten.. haha roligt men aldrig mer igen:D

Sen efter de så for jag till maja o hann vara där i typ 10 minuter så gick vi alla till mig o annelie,tog en kaffe o nu är klockan halv tio så blir o slå på en film o bara känna lugnet :) Förresten så är mitt rum klart o är super nöjd än så länge :) Så tack för allt lilla lisbeth.. du är så snäll :) De är min "andra morsa" tihi..

Snart kommer även malin o sara upp o kan säga att sååååå jag längtar att få se dom igen .. whiii de bara pirrar i kroppen på mig ;D kom på att skriva ytterligare en sak nu.. fyller ju 20 år nästa helg den 11 april på påskafton o så har jag då bokat bord på vikingen för ca 8 stycken brudar.. ja men iaf,var ju på vikingen idag o pratade med en kompis som jobbar där o sa de.. Lite tur att jag sa de för hon som har tagit i mot min bokning visste tydligen inte att de skulle vara stängt där.. så tänk om vi hade farit dit klockan 18 o så hade de varit stängt.. lite bittert de hade varit då.. så nu måste jag planera om hela skiten :(

Nu blir de o mysa o se film.. seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej hej :-)

2009-04-03 @ 20:07:37
URL: http://vivalaemppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0