..............

Sitter hemma nu i lägenheten efter att ha varit hemma hos mamma o pappa halva dagen o den andra halvan hos en annan!
Har färgat mammas hår idag o lite roligt jag har haft de åt henne.. hon har varit alldeles vithårig dom senaste 2 åren o ville nu färga de.. Så färgade hennes hår som skulle ha blivit rödbrun som blev ljusrosa! Lite jag skrattade o mamma också o tur så hade hon en till hårfärgsförpackning o då blev resultatet mycket mycket bättre :) Så har haft de väldigt roligt hemma..
Sen så har man fått chili con carne o gud så gott de var :) Längesen man åt de..

Läste mitt inlägg som jag skrev typ halv sex imorse o var ganska så himla nere då men känner mig bättre nu istället efter att ha pratat om de som hände .. Att känslor man har i kroppen kan spela ett spratt med en! Känner mig alldeles utmattad i kroppen o så fort jag slappnar av så gör de ont.. speciellt när jag ska slutna mina ögon! Så hoppas allting blir till de positiva o tur att man är den man är.. Allting kommer bli bra!

Vi möts när jag är ledsen, du finns alltid där.

Du vet om min innersta längtan och alla sorger jag bär.

Men aldrig du skulle skvallra, inte säga ett knyst.

För du min älskade kudde, är alltid tyst.

 

Dikt jag hittade på internet!

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0