Jobbiga borrläten..

Sitter hemma i lägenheten o har fått hjälp av mor o far idag med att sätta upp 2 hyllor i vardagsrummet o en väldigt jobbig spegel i hallen som äntligen kom på plats.. plus att Hussni - mitt hjärta har varit så snäll o hjälpt till:)
Jag lever som en prinsessa i hans närhet,är inte van vid detta.. han gör allting här hemma o ser hela tiden till att jag mår bra o gör massa små saker som få en att känna sig som en ängel :) I just love u.. tihi!

Äntligen har lägenheten börjat se ut som ett hem o känner mig mkt stolt över den .. Och finare kommer den bli :)
Känns skönt att vi båda har samma smak o vill ha de fint .. Tror att jag lever i en dröm ibland för är bara så himla lycklig!
Har den finaste o snällaste killen,fin lägenhet o ett jobb o allting har bara blivit POFF på en gång.. Känns helt sjukt från att ha börjat från noll till att stiga så högt upp i skyn igen.. Känns helt otroligt!

Har varit ledig idag o imorgon och på onsdag är de back to work.. känns bra att jobba men samtidigt är de en stor omställning när man i ngr månader varit en dagdrivare som jag kallar de för:) Men vinden vänder som sakt o de är bara till en början man känner sig trött o slut! men jag har iaf något o längta hem till o de är ju bra..  hihi!

Imorgon ska jag sova tills jag vaknar o inte ställa klockan som jag gjorde idag, ska till Ams o avskriva mig o sen kanske hinna umgås med ngr vänner o så försöka klura ut vad man ska äta för nå gott till middag o mysa med min söta:)
Ska även tvätta från kl 16-20 så man får nå rent på sig :D

Nå väl hade inte så mkt att skriva här.. Well well!

P.s: Förlåt mina grannar ifall de låtit hemskt här idag.. Dålig borr o hårda vägar :D

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0