Vilken tidig morgon...!!

Klockan halv sju i morse vaknade jag av väckarklockan för att följa med annelie då hon skulle skjutsa hem hennes mamma efter att ha jobbat natt.. var dock sjukt trött men är bättre nu för när vi kom tillbaka till lgh så gick på en lång promenad med assa o de var väldigt uppiggande så nu har man även hunnit äta frukost o druckit kaffe :)

Man skulle nog börja kliva upp denna tid o göra ngt istället för att sova bort dagarna men snart så börjar träningen o då ska jag ligga i som bara den.. måste vara snygg inför beach säsongen 2009;D hihi.. Nog för att jag bara annars sover till nio eller halv tio , om jag sover längre får jag typ panik?? Hinner bara vakna så är de mörkt o man mår bara dåligt av de o blir super seg...

Annelie o maja ska på Ams idag o sen ska vi brudar åka till påläng till malins farmor o farfar o sen blir de nästa stopp i Sören hos mina föräldrar för vi har ju blivit bjuden på middag o inte kan man säga nej till de inte:) Mums...
Sen efter de ska nog malin klippa mina nötta toppar.. blev väldigt naturlig färg igår, trodde de skulle bli ljusare men är ändå super nöjd så kan inte klaga!


vet varken in eller ut o mår inga bra av detta.. de tär på krafterna!

Seeyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0