Tjohopp o hej!

idag är de en ny vecka med fler nya tag o får hoppas att de går omkring.. Får även min sista lön på torsdag men pengarna åker lika fort som dom kommer hih.. men de är inget ovanligt! Sitter just nu framför datorn o dricker kaffe o ätit två smörgåsar..
Vaknat klockan nio o la på en tvätt maskin o annelie ligger o sover ännu haha hon är allt för söt den flickan!

pappa kom även hit men fick fara o hämta mamma på en gång.. hon skulle på ett möte från 10-12 men de verkar ha blivit inställt!? Så hoppas dom isåf kommer tillbaka o dricker kaffet jag har kokat :D  Ska idag iaf gå ut o gå,eventuellt fara till risön o äta middag tyckte jag annelie sa igår,hjälpa malin,Tvätta klart alla kläder, diska och imorgon ska jag lämna mer CV o söka jobb jobb jobb.. Fara på ungdomsmottagningen på en rutinkoll.. alltid bra o göra de plus att de var ngt annat också ...

Kanske ska ta o snoka omkring här nu...

Saknar dig o mina känslor är just nu väldigt blandade, men älskar dig av hela mitt hjärta!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0