Tankar...

Igår var man tvungen säga hej då till Malin och lycka till nu när hon har åkt till Kalmar..
Kände hur tårarna ville rinna men hejdade mig pga att de hade bara blivit jobbigare för henne o mig!
Men som sakt så finns hon alltid kvar o kommer hem igen så är bara glad för henne o skulle verkligen
behöva ta tag i mitt liv också.. Får ju se nu om allt börjar rulla på! Ska imorgon till Sören o tänkte på morgonen
gå till folkan för att prata om ja kan plugga upp matten o även lämna in mera Cv..! Allting går bara man vill de!..

Igår var vi mest o jyrade på överallt o de var en trevlig kväll ,fast slutet var jag ganska less,hungrig o trött o hamnade även hos maja för annelie for hem tidigare o sov så orkade inte ringa o väcka henne.. De är nämligen så att vi har bara 1 nyckel för dom andra har inte kommit.. Gick hem vid halv ett ,såg lite tv o dammsugit, städa litegrann på toan m.m och sen bara tagit de lugnt för jag är så förvirrad.. ! Hmm??

För en stund sen så var jag i duschen o nyss ätit lite kvällsfika..:) Gott var de..

De var nog allt jag hade på hjärtat!

Saknar Sara o Erik :) love

Tack för att ni finns för mig annelie,maja ,Malin:)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0