nu så..

Nu kanske man har fixat en ny design till bloggen så den ser lite coolare ut hehe!
Ligger i sängen just nu o bara tar de lugnt.. börjar känna att john blund börjar smyga sig på!
Varit i risön med tjejerna o badat bastu o druckit apelsin saft:) Mums..Sen drog vi ngt varv runt byn o inte
en själ så långt ögat kan nå.. De händer ju så mycket här eller så INTE!!  I want back to Borås!

Imorgon blir de att ta de lilla lugna o sen korka upp.. nog för att de blir lugnt då inget är öppet men
ska inte lova för mycket haha:)

 Kul förresten att du har skaffat dig en blogg Big Sis!:) Du måste ju när du snokar omkring
så mycket hehe...


De var nog allt...

älskar dig!

Seeyaaa



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag undrar bara varför jag måste välja:

1. Kategorier

2. allmänt

3. bloggens startsida



Då ramlar jag in på sidan där bilden ligger??? När jag går in på min adress tex via din länk så hamnar jag inte där på direkten. Har du några idéer? =) Om inte så får jag kämpa på tills det säger, Aha! ;)

Nåja, jag använder mig av den tills jag har fixat ett nytt bloggnamn.

kramkram

2009-01-10 @ 09:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0