Lets dance o bastu kväll:)

Nyss ätit middag och har hamnat i matkoma plus att jag har huvudvärk av ngt konstigt skäl!
Varit med pappa idag på ica o handlat o sen skulle vi på banken o fixa en grej men på banken gick de så segt
att vi ides inte vänta så då åkte vi upp till annelie o drack kaffe o jag  åt frukost.. Sen så har vi mest städat o hämtade
upp malin i storön.. jävla skit väg dit måste jag bara få säga haha;)

Ska sen åka till risön o se let´s dance för att Blondinbella är ju med och måste ju få se om hon gör bort sig mohaha..
Sen när de är slut blir de att hoppa in i varm bastun o sen fara hem o eventuellt se en film eller sova för imorgon blir de
fest hemma hos malin då hon snart ska lämna oss pga att hon ska åka ner till Kalmar o plugga.. :)

Saknar Borås o vill bort från kylan här o all snö.. Men snart är man väl tillbaka tihi;) Vi får väl se vad som händer..
Men allting löser sig så småningom...:)


Älskar dig mitt hjärta :)

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: malin stenberg

Hahahaha! Jag lyckades skapa en blogg här. Fasiken vad oteknisk jag är, fattar ingenting. Hur lyckas du lägga in bilder, de där små på höger sida. Och min presentation syns ju inte heller...SUCK!!! Bloggnamnet vill jag också byta, men det gick inte. Jo, det går men kan inte göra det via min gamla mail adress. Skapade en ny på hotmail, och nu har jag glömt bort lösenorder. Vimsan är mitt förnamn. ;)

Kram

2009-01-09 @ 20:45:00
URL: http://tonarsmorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0