Inköpt..

Köpt mig nya byxor i dag på Hansens som var på halva priset för annars hade man aldrig haft råd haha;)
Blev super nöjd med dom men hatar nya byxor innan man har fått till dom efter ens form :) Sen så har jag tagit en fika på staden o har även tagit mig en promenad, mötte upp lilla pappa o sa hej hej.. sen så for jag med tjejerna på Coop o köpte hårfärg till annelie o nu är jag hos maja baja o ska äta middag plus sova över.. tihi:) Thanks..Blir nog bara att ta de lugnt.. kanske ta en promenad eller nå kul..:)

Jag längtar så enormt mycket till helgen ,kan säga att den är väldigt eftertraktad haha.. skulle kunna sova bort dagarna bara så att de blir lördag  :) Imorgon ska jag o maja o fika hos saras mormor om hon nu är hemma,på onsdag ska jag,annelie, Lisbeth o kim till hapafjanta ,torsdag ska vi till mina föräldrar o käka middag mums:) Sen på lördag blir de fest fest fest...

Näee nu ska jag äta så ni får ha de så bra .. Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0