Imorgon lördag..

Var som sakt på bio igår o de var trevligt fast man satt ner i 3 timmar.. Filmen var faktiskt bra tyckte jag men ögonen ville inte vara uppe i slutet haha men de gick an! :) Roligt att hitta på ngt o få fara från kalix en stund.. Var hemma vid ett eller om den var halv ett.. jag vet inte! Gick förbi jenni en stund innan jag gick hem o sova.. jyrade på som vanligt! :) Så de måste vi göra om tycker jag..

Somnade vid halv fyra först för jag var övertrött o klockan åtta ringde mamma o väckte mig så då kom hon hit o umgicks o sen varit på allt möjligt med henne o annelie, sen så åkte vi till risön så mina föräldrar fick träffa annelies päron! Riktigt roligt hade vi.. haha Smörgås ;D Sen så bjöd vi mor o far på middag.. jag o annelie var kockarna o de blev kycklinglasagne!
Sen vid fem så åkte jag o mina föräldrar o tittade på ett hus men dom vet ännu inte hur dom ska göra...Dom skulle fundera på saken!

Kian är även här nu medans kim är o jobbar , söt ungen där! :) Så annelie är barnvakt.. hihi! Imorgon blir de fest för hela slanten o klockan nio till elva blir de bowling o kan säga att sååååå jag har längtat! Ska bli ruskigt kul.. haha men jag kommer dock o förlora o de känner jag på mig.. efter de blir de utgång på hotellet o får hoppas de blir bra! Längtar som den tills man fyller 20 år så man kan få gå ut i luleå ...:) Inte länge bort nu..

Saknar Malin gumman, Sara :) Älskar er..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0