Hej hallå:)

Sitter hemma hos annelie nu med malin bredvid.. Kom nyss in hit efter att ha varit o fikat med brudarna!
De blev dock bara en kaffe o en halv kladdkaka delat med malin.. tihi! Nu är de iaf ett nytt år med nya tag o de är med blandade känslor men allting går bara man vill.. Har ju även varit o investerat mig en ny jacka på intersport av presentcheckarna jag fick av eriks föräldrar o mormor:) Så tack för de.. De var mycket behövligt nu när de är -20 ute:)
Dock så var de en 36 och jag är en 34 annars men då vet jag iaf att de rymms tjocktröjor under den! Erik tycker jag är så liten men de kan man inte rå för..

Sara o maja ska väl även komma snart o de blir väl o se en rulle.. Ska även hem till mor o far imorgon o bara mysa o ta de lugnt.. Knappt fått sova inatt pga av mobil fan.. Har varit fel på nätet så alla sms kom på natten då man sover som bäst!!


Nyår var bra men inte lika bra som förra nyår.. vet inte varför men de kändes lite kast i mitten av kvällen!

Älskar dig erik.. Glöm aldrig de mitt hjärta!:)

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0