7 januari 2009

Nu har de gått en hel vecka in på de nya året med massor av förväntningar ..  Så man får hoppas allting löser sig snarast!
Sitter just nu iaf på annelies säng o sett en väldigt bra komedi film o annelie fick t.o.m gråta av den haha:) lite man fick skratta av den alltså..

Varit idag med mor o far och malin till arbetsförmedlingen för att skriva in mig plus att mamma skulle ha underskrivet ngt papper o fick sitta där i en jävla timme o fick inte ens skriva in mig fast killen före mig fick de.. så sjukt! Tjock kärring..!
Sen har jag lämnat ett Cv o varit o handlat med tjejerna o så lånade jag annelies merca o for o umgicks med pernilla o de var väldigt trevligt.. och fin lägenhet hade dom också.. tihi:) Fick även se lite bilder sen förr vilket var mycket roligt haha men de tog en stund innan jag fattade var hon bodde hehe;)

På lördag blir de utflyttnings fest hemma hos malin då hon snart ska lämna oss och stackars mig men är bara glad för hennes skull:) Ska även ner på stan en sväng imorgon och lämna mera Cv o sen åka till älsklingens föräldrar och se vad dom gör och eventuellt fara till hans mormor o fika .. måste säga tack för julklappen:)

Älskar erik mest i hela världen.. saknar dig :)







De var allt.. Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0