23 januari

Ja sitter just nu hemma hos kim o har lagat lax med potatis o sås o de var så hemskt gott:) Man kanske skulle bli kock ändå..??;D Vaknade idag vid klockan åtta o har sen dess gråtit en skvätt o pratat i telefonen men allting löser sig.. intalar mig de varje dag att inte gräva ner mig för då skulle tydligen ngn komma med flyg till kalix o slå mig haha :)

Gick o mötte upp maja idag vid halv elva o sen så for vi på staden o drack en kaffe o snart så ska jag till gubben som köpte lägenheten av malin o hämta ngr papper.. roligt roligt haha:) Sen vid halv åtta så blir de att fara o bowla med kim o annelie.. Har hållt på att busa med kian idag o guuud så söt ungen är alltså! Skulle göra vad som helst för att få en sån liten krabat.. :) Har aldrig varit så där tidigare mot ngt barn överhuvudtaget.. Söt unge!!;)

Ska börja kila nu o se om han är hemma...

Älskar dig..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0