2 dagar sen man skrev nu..

Igår var vi hos mor o far o sov över jag o annelie och klockan åtta på morgonen vaknade vi.. pigga som bara den o vid elva tiden åkte vi till in till Kalix .. for upp till lgh med massa av saker o begav oss sen till risön o fikade lite o åt mat:) Sen for vi på kum o träffade frida o maja där med.. :) Sen efter de tog vi de bara lugnt o idag ska vi på Arbetsförmedlingen o fråga en grej plus att jag ska fixa så jag kan bli inskriven denna gång.. lämna Cv m.m o sen blir de väl att vi ska till risön o äta! :)

Imorgon kommer pappa in till staden o då ska jag yttligare på ett ärende o får hoppas de funkar! Vi har även fått pengar till att köpa nya tapeter så nästa vecka blir de en tripp till Haparanda o de ska bli kul.. :) Ska börja träna snart nu oxå..bara man får ngr pengar så man kan köpa de någon gång haha;D

Har inte så mycket att skriva igentligen..Händer inte så himla mycket!

Blir nog eventuellt o sticka ner till Sthlm när jag fyller år o ta in på ett hotell.. I Wish!;) Tihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0