Vilken helg de kommer bli:)

Klev upp halv tio idag o de var så hemskt kallt ute såå man hade kunnat stanna under täcket ett tag till :) Har varit på Intro första dagen idag som personlig assistent o de gick bra o blir att jobba hela helgen.. Ska på kontoret imorgon från klockan nio på morgonen o sen åka ut till långforsen o vara där till  tre.. Sen på lördag jobba från 9-ca 22.00 o söndag från 14-17 o sen nästa vecka blir de ännu mera jobb o kan inte klaga! :) Känns super härligt att få göra av sig med sin energi på något som är värt att lägga på.. :)

Efter jobbet imorgon ska jag åka med bussen till Töre o hälsa på Sara som har kommit hem från Jönköping o de ska bli så roligt o träffa henne.. sen så ska jag sno bilen av pappa för måste ha den på lördag om jag ska ta mig till Lappträsk eller långforsen vad fan de nu heter ;D haha.. Whatever.. Same shit , Diffrent name!

Varit hemma hos mor o far även med annelie gumman o käkat palt o kan säga att de var super gott.. Mums! Tihi..
Sen åkte vi till banken o fixa lite pengar o fört in  pengar till annelie också:) Så nu blir de att snåla så man kan leva lite som en prinsessa eller som en kyrkråtta ;D Näee men nu klarar jag mig ett tag till löningen kommer..

Hmm vet som inte vad jag ska skriva mera förutom att jag mår bra,livet leker, är lycklig o glad o allting går som på räls:)

Får se vad man hittar på ikväll.. De var allt..

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0