Seg o trött..

Var igår o bowla o blev tvåa denna gång istället för sist.. Var en rolig kväll men blev tidig hemgång för min o annelies del!:)
Varit den enda som varit pigg men  nu känns de som att jag är en zombie som inte fått sova på hundra år..haha men de gör inget för de var en bra kväll igår..:) Skulle ju på efterfest med maja blev inget av de för när vi väl kom in på hotellet så separerades alla men så brukar de oftast bli! Kändes som att jag drack inte så mycket igår men hade en stadig fylla om man kan skriva såå..

Hade min telefon på ljudlöst o inte haft med den o gissa om den var full med mess o samtal från allt o alla!:)
Så om ni undrar så är de inte för att jag har dissat er..tänkte bara så att ni vet :) Blir väl att gå till ica eller fara ner på stan o hyra en film snart o bara ta de lilla lugna... blir nog att se på film hemma hos kim så man slipper se all disk o all smuts som är här o orkar inte börja städa !De får man ta imorgon.. Blir väl även att börja träna imorgon :) Riktigt nice så man får bort all döö fläsk som lagt sig runt ens midja!:)

De var nog allt jag hade att skriva..

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0