myspys lördag!

Sitter hemma hos kim nu o dricker kaffe o ska snart fara o träna o ska bli riktigt nice,ska även bada litegrann oxå!
Skulle ju ha farit o badat med pallo idag men han hade ju skadat handen eller hur de nu var.. synd.. men de kommer ju fler ggr:) Hoppas de blir bättre för dig..

Sen ikväll blir de att ta de lugnt o bara vara med film,godis o massa mysss! :) Eller hur gumman min..
Skönt att ha börjat träna så man slipper alkoholen ett tag iaf;D Måste ju även skriva att jag ska på arbetsinervjuv på måndag klockan ett o de känns ju ruskigt bra måste jag erkänna.. Så Livet kanske har tagit sig en vändning iaf:)
De fula var att jag lämnade in mitt personliga brev igår morse o så ringde dom bara ngr timmar efter så de måste ju ha varit bra..

Måndagen blir ganska hektisk ,känner jag redan.. ska på arbetsförmedlingen klockan 10.00, klockan 13.00 på intervjuv sen till banken efter de o fixa nå papper,träna and so on! :)

Jag hoppas allt blir till en positiv vändning i mitt liv o tror jag nog starkt på de så blir de så också:)
Älskar mitt liv fast de finns vissa tomma pusselbitar som inte är på plats.. !

De var allt.. ska börja kila iväg nu så:) Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0