Helgen!

Hade så sjukt roligt igår o har inte skrattat så mycket på väldigt länge :) Tack för sällskapet... Mycket uppskattat!

Sitter nu på soffan i vardagsrummet o känner mig allmänt sliten o trött.. fråga mig inte varför?
Blev de sen jag gick i duschen o la mig i sängen bredvid annelie o skulle se en film..
Så nu ligger hon o sover som en liten ängel..sötis:) Telefonen har gått varv i dag som igår och hade min telefon på ljudlöst igår för att få en liten stund för mig själv och inte vara alla andra till lags.. Får så sjukt dåligt samvete över de men nu har de fixat sig iaf:) Alisa från Borås ringde även igår o måste ta o ringa här i veckan o höra så allting är bra med tjejen! Blev väldigt glad o förvånad att hon ringde! Den enda vännen man hann få där nere.. :)

Ikväll blir de nog bara att sitta o vara för sig själv en stund känns de som.. Kan vara ganska behövligt ibland att få vara själv o funderar över livet,vad man vill,vad som ska hända i framtiden :)

I want at ticket to anywhere
Maybe we make a deal
Maybe together we can get somewhere
any place is better
starting from zero got nothing to lose

Denna bild bjuder jag på:) tihi






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0