18 feb

Sitter just nu o bara tar de lilla lugna efter att ha varit o jobbat o annelie har farit  o jobbat.. Så de kan vara plus att maja har också jobbat idag o den enda dagen jag är ledig denna vecka är på lördag o ska sova som en liten prinsessa  o bara ta de lugnt.. så då kanske man kan ha tid och umgås med min gumma maja ifall hon vill de tihi!

Ingen kommer att förstå hur mycket ansvar jag har fått genom mitt nya jobb o allting känns så underbart,nervöst,förvirrande o jaa.. allt är bara fin fint tills man börjar lära sig litegrann hur allting funkar:)
Men man kan aldrig bli fullärd över en natt o hela sitt liv kommer man att lära sig nya saker .. Trivs som fisken i mitt liv:)
Allting går som de ska med allt.. är bara så himla lycklig..!

Nu har man ngt att kliva upp till o tänka "what a beautiful morning" ;D Cash csah..$$ ..haha!

Sen vid åtta ska jag hämta upp annelie,sen fara hem o duscha,lägga mig i sängen o sova o sen kliva upp vid sju o fara till jobbet kl åtta o jobba för fulla muggar .. :)

hade igentligen inte så himla mycket att skriva förutom att jag älskar mina underbara vänner mer än allt annat o min underbara familj :)

Seeyaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0