Lördag- Storön

igår vid sex tiden kom malin o amanda o hämtade upp mig då vi skulle ta en tjejkväll i storön då malin
har ett helt hus för sig själv.. Blev att laga middag som blev tacos.. riktigt mumsigt :) Sen efter de blev de idol tittande o tyckte de var helt rätt av svenska folket att rösta ut tove så att calle fick chansen då han har verkligen fått kämpa att få denna plats pga att han har haft 2 st starka tävlare vid sin sida! De var en riktigt bra idolkväll..
Efter att vi hade sett vem som åkte ut.. slö tittade vi på gamla avsnitt från Big brother.. herregud vilket dåligt program.. att dom inte skäms dom som varit med !:D

Vid ett tiden så gick vi alla upp till övervåning o la oss i sängen,jyrade,skrattade o till slut somnade vi alla .. haha!
Lite trött man var alltså.. har sovit som en stock o varmt har de varit när man har legat tre st i en dubbelsäng o alla med duntäcken .. Klev upp just efter nio,ätit frukost o så nu ser vi på ngn B-film.. orkar inte ens kolla så därför sitter jag här just nu o skriver av mig litegrann :D


Längtar tills min underbara kommer hem så man får kramas hihi.. blir nog en väldigt lugn kväll känner jag!
Blir även att ta en låååång sovmorgon imorgon o se ifall de finns ngn tvätt tid.. kommer annars inte att hinna tvätta då man ska jobba hela veckan lång.. Märks att man har klivit upp tidigt varje morgon nu för vaknade pigg som bara den kl halv åtta men orkade inte kliva upp så somnade om :D

Tycker igentligen inte om Erik från idol för tycker han är för mallig men denna låt gjorde han jävligt bra :)


De var allt för idag tror jag.. hehe :D

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0