Lördag kväll

Vid kl ett idag begav vi oss från storön in mot kalix, malin o amanda kom med då amanda ville se våran lgh :)
Riktigt snäll o söt tjej de där.. hihi :) Väntade in Hussni som skulle komma hem för vi tjejer skulle fara o beställa pizza till oss alla o så var jag tvungen köpa lite basic saker till kylen .. Träffade på annelie gumman även i kön hehe vilket var kul men dock var de ju så jävla mkt med folk som stod o flåsa en i nacken så kände paniken strömma i kroppen.. Fy fabian!

Efter att vi hade ätit så for tjejerna tbx till storön o skulle fixa till  sig inför kvällen,dom skulle nämligen festa :D
Ovanligt om man heter Malin Nordlund.. haha sorry gumman :D Men sammanfattat så var gårkvällen mkt rolig även om jag inte var så upplagd för de mitt på dagen då humöret var sämst.. men som sakt tänk positivt!

Kan ju säga så här att de gick nog inte ens en minut då jag INTE tänkte på Hussni, saknade han hela tiden o kände att jag ville bara prata med han hela tiden o känna hans värme.. Men de gick bra ändå! Man är ju såå nykär ännu tihi ;)Hade ju gått bra för dom på spelningen o de förstod man ju.. Dock var han väldigt trött när han kom hem så efter att tjejerna hade åkt så la vi oss på soffan o somnade.. vaknade 2timmar efter de.. så mysigt att somna så där o känna hans armar kring en .. naaaaww ;) Älskar dig♥

Nu har iaf jag snott datorn,han har lagt sig på soffan o imorgon blir de att ta bussen till töre o sen till morjärv där sara plockar upp mig.. ska hjälpa henne med håret o så blir man bjuden på mat ;) Hihi inte illa..
Hussni hade oxå velat följa med men de får han väl göra ngn annan gång.. Han skulle umgås med pär o jyra på med han :) ..

På måndag är de dags för arbete igen o så här ser schemat ut :
  • Måndag 09-18
  • Tisdag 11-21
  • onsdag 09-18
  • Torsdag 09-18
  • Fredag 09-17
Och så är jag ledig helgen.. Skönt ! Nåja nu ska jag fortsätta surfa ;)

Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0