Vill inte se lycka i andra


Det finns många saker som jag har gjort som jag skäms över, med det finns inget jag ångrar.
Jag lär mig av mina misstag. Du behöver inte straffa mig för det gör jag så bra själv.
Det finns något som heter ärlighet och sedan något som heter allmänt dum i huvudet,
det är en stor skillnad mellan dom.
Var inte rädd över att du ska bränna dig på elden för att glöden är mycket varmare här.
Tycker det är dags att tänka om för en del, ta tag i era egna problem. Här kommer en dikt:


Drömmer om en värld långt långt bort

Där det finns människor av en annan sort
Där inga onda ting  finns
Där bara lycka och kärlek dominerar
och där man ingen hemskhet och ångest importerar
En plats där alla får vara som de vill


En plats där man inte talar illa om någon
och inte sårar . En plats där folk är ärliga
mot sig själv o till andra . En plats där jag finns till..





Sist men inte minst ett litet citat :
Människan är det enda djuret
som inte förstått 
att man ska njuta av livet



De var allt för mig.. Seeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0