Tidfördriv :)

Gör denna om din pojkvän

Vad heter han: Hussni Mörsare
Vad har han för favoritfärg?: svart o vitt tror jag hihi
Vad har han för ögonfärg?: Bruna
Har han färgat håret nån gång: De tror jag:D
Har han klippt sig någon gång: haha aa :)
Dricker han: Ja ,ibland
Röker han: ja
Vad har han för mobil: Sony ericsson
Vad har han för färg i sitt rum: Ljus grönt
Har han någon/några bröder: aa
Vad är hans favoritmat?: Lasagnette med sallad o tabasco
Vilken mat hatar han?: Vad jag vet nu så är de surströmming:D
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa ett flott hus o göra en egen studio?Kanske;D
Vad brukar han göra på helgerna: Mysa med mig,umgås med vänner,nörda wow,se film,festa m.m
Vad heter hans pappa och mamma: Hans mamma heter Eva
Har han bråkat med nån någon gång: Ja de tror jag !
Vad har han för musiksmak: blandat !
Hur/var träffades ni första gången?: Första gången var för väldigt många år sen:D
Hur gamla var ni då: Vill inte säga haha
Vad påminner dig om honom: Hans ögon
Vad var det första han sa till dig: "Du är vacker"
Vad var det första du sa till han: fniss :)
Vad brukar ni oftast skicka sms om: Allt möjligt
Är han beroende av något?: Datorn :D
Vad kallar du han: Älskling,underbar,finaste ,Hussni:)
Vad kallar han dig: Sötnos
Tränar han: aaa...ibland:)
Hur länge har ni vart tillsammans: 4 månader men sammanlagt 6 mån :)
När fyller han år: 3 februari
Om du skulle ge han en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: En gigantisk ros
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Omtänksam,snäll,rolig
Vilket år är han född: 1981
Gillar du han?: De är väl klart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0