Tankar om andra !

Har aldrig förstått vinsten med att prata en massa skit om andra människor o varför en del inte kan låta andra få ha sin lycka utan måste på ngt sätt bry sig om andra..? Tycker de är synd om såna människor som lever ett sånt patetiskt liv att dom inte kan stå upp för sina ord! Visst nog har man haft fördomar men inte har jag någonsin förtalat någon elller brytt mig i någon annans förhållande.. däremot har de varit tvärtom att jag har tyckt de har varit tråkigt ifall de har tagit slut mellan någon! Jag vet inte varför en del inte vill se en lycklig o må bra.. Men jag är alldeles för stark inom mig att bry mig om en massa kommentarer o lögner! Jag lever här o nu o är de ngn som tycker att jag är en blåst liten flicka så får dom faktiskt tycke de pga av att detta är mitt liv o då får de brista eller bära!

Kan säga så här mycket att jag mår så sjukt bra med de livet jag har att ingen kommer förstå o visst har man upp o nedgångar men de är sånt man får ta! Har varit så djupt nere ett tag att jag inte ville kliva upp men tog tag i mig själv o lyfte mig upp mot skyn o ingen kommer att ta ner mig igen och detta är allt pga av den människan jag lever med idag o han finns för mig hela tiden o jag älskar han av hela mitt hjärta! .. SÅ snälla ni eller du som skrev .. var ärlig mot dig själv o lev ditt liv istället för att bry dig om mitt.. !


Är varken arg eller brydd blir mer ledsen för den som skrev de.. tycker synd om dig!







De var allt för denna gång.. idag blir de iaf fest med mina underbara flickor maja o annelie :)<3

Seeyaaa- Hon som inte tar åt sig mot falska anklagelser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0